استراتژی و رشدمقالات کسب و کار

کسب و کار اينترنتی و تناسبات کاری آن

آيا کار اينترنتی برای کسب و کارهای کوچک شما مناسب است؟ برای آنكه در وسط کار نااميد نشويد و کار را نيمه تمام رها نكنيد بايد نكاتی را در این زمینه بدانيد : در ابتدا باید بدانیم که تعریفش چیست و افراد مخاطب چه کسانی هستند.

تنها بعد از درنظرگرفتن اين اصول می توانيد استراتژی تجارت اينترنتی و کارايی آن را برای خود تشخيص دهيد. در اينجا سعی کردم تا موضوعات بالا را به ۵ دسته طبقه بندی کنم تا خط مشی برای شما باشند:

١ –کسب و کار اينترنتی محتوايی است که در راستای حضور شما در اينترنت می باشد. زمانی که اينترنت نوپا بود، هر کس برای حس رقابت مجبور بود آن را تهيه کند و در حقيقت دروازه های آن را بگشايد، درست زمانی که به جامعه عمومی راه پيدا کرد ، اما جهان علم و آکادمیک همچنان با آن مخالف بودند. موارد مشابهی مانند اينترنت بسيار وجود داشته است ، اما هيچ كدام کارايی آن را نداشته اند.

تصویر درآمد کار اينترنتی

در اين عصر جديد با تاجران نگران و آشفته بسياری مشاوره کردم که بسيار در کارشان مضطرب بودند. در آن زمان اينترنت تنها يك وسيله بازاريابی بود نه کمتر و نه بيشتر. بنابراين تنها به آنها گفتم که: اينترنت تنها روشی ديگر برای سهيم شدن در اطلاعات است ، آن وسيله ای ديگر است.

پيام من امروز و آينده اين است که اينترنت شما را قادر می سازد تا محصولات را به مصرف کننده خود بفروشيد و يا منتقل سازيد. اگر يک وسيله مناسب باشد ، پس از آن استفاده کنيد ، در غير اينصورت آن را رها سازيد.

٢ – کسب و کار اينترنتی اين امكان را برای شما فراهم می سازد تا اطلاعات را از مشتريان جمع آوری کنيد و از طريق وب سايت، بازاريابی و فروش را انجام دهيد.

اگرچه اين اطلاعات در مورد سفارشات است، اما شما همچنين می توانيد از مشتريان خود درخصوص اينكه چه کسانی هستند، محصولات را به کجا منتقل می کنند، روش نقل و انتقال آنها چيست و سؤال های ديگر که مايل هستيد بدانيد اطلاعات بدست آوريد.

بعلاوه شغل اينترنتی شما را قادر می سازد تا به اطلاعات کارت اعتباری در اينترنت دست يابيد. زمانی که اطلاعات جمع آوری شد موجب می شود تا در هر ثانيه کسب و کاری را انجام دهيد.

شما در آن نه تنها به تبليغ ، بازاريابي و فروش می پردازيد بلكه می توانيد حساب های دريافتی و پرداختی خود را نيز کنترل کنيد و از نظر فنی شما را حمايت می کند تا به ايده هايی دست يابيد و همه آنها از منبع منفردی است که همان وب سايت می باشد.

٣ – کسب و کار اينترنتی می تواند يک راه حل کامل تلفيقی باشد. زمانی که به يک راه حل نظر افكنيد، بايد جريان اطلاعات را از وب سايت خود به عملكردهای اداره و دفتر در نظر بگيريد. آيا شما مايليد تا مصرف کننده با فشار يک دکمه اطلاعات را وارد پايگاه داده کند، دستورالعمل های حمل و نقل را به انبار بفرستد.

کارت اعتباری را فعال سازد، داده ها را وارد سيستم حساب شما كند، و زمانی كه در حال خواندن روزنامه صبح هستيد فنجانی از قهوه جلوی شما قرار گيرد؟ اين امر به شما بستگی دارد که تا چه اندازه بخواهيد روند کار شما الكترونيكی باشد.

کار اينترنتی یک راه حل تلفیقی

بدون توجه به تلفيق کلی، بايد فرآيند را از شروع تا پايان قبل از آن كه عملی را صورت دهيد درک کنيد. اگر اين فرآيند را درک نكنيد، بايد دوباره طرح ريزی و کار را از ابتدا شروع کنيد که اين عمل بسيار گران است. اين هزينه برای مدت يكماه از ٢٠٠ تا هزاران دلار است که همه اين ها با تفاوت ميان استفاده از Quicken و به مخاطره انداختن سرمايه در کاسبی قابل مقايسه است.

۴ – دنيای آنلاين راه حل های بسياری دارد که با يک نياز خاص سازگار است مانند مغازه آرايشی که دارای محصولاتی برای بدن است. اگر احساس می کنيد که به اندازه کافی اطلاعات در خصوص بهترين راه حل نداريد، در نتيجه واقعا تنها هستيد. می توانيد به راحتی اين مشكل را حل کنيد.

با يک فرد باتجربه همکاری کنيد، او به شما کمک می کند که نه تنها موضوعات فنی، راه حل کسب و کار اينترنتی را دريابيد ، بلكه به موضوعات تجاری نيز دست يابيد. آن افراد خبره می توانند مشاوران اينترنتی ، تنظيم کنندگان سيستم و افراد دانا در امور بازاريابی فنی باشند.

۵ – کار اينترنتی بخشی از چگونگی عملكرد تجاری شماست. البته اجرای آن گران است، اما بعنوان يک سرمايه گذاری بايد به آن نظر افكند. در عوض شما دارای ۴٠١ تهيه کننده، فضای مناسب کار، پرسنل اصلی، يا حساب تجاری گسترده هستيد. در حقيقت کسب و کار اينترنتی بهترين انتخاب در کسب و کار است.

آيا شما قصد داريد که کسب و کار روزانه آنلاين داشته باشيد؟ اگر پاسخ شما مثبت است، بايد با بخش های فروش، بازاريابی، امورمالی، خدمات مشتری، سيستم های اطلاعاتی، عملكرد شبكه ارتباطی، کارکنان پشتيبانی و متصديان پذيرش سروکار داشته باشيد تا مطمئن شويد که به همه بخش های يک راه حل تسلط داريد و در خصوص آن به افراد آگاهی می دهيد.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید:

امتیاز کاربر: 5 ( 1 نتایج)
گردآورنده
تی توجیهی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0
    0
    سبد خرید
    Your cart is emptyReturn to Shop