استراتژی و رشدمقالات کسب و کار

25 ایده عالی برای درآمدزایی با سرمایه کم در سال 2019

هرآدمی دوست دارد کسب و کار درآمدزایی با سرمایه کم راه‌ اندازی کند تا پول دربیاورد یا پس‌ اندازهایش را در جایی خرج کند تا بتواند پول بیشتری پس انداز کند. ولی کدام ایده کسب و کار جدید همان ایده ای است که شما می خواهید؟ این‌طور به‌ نظر می‌رسد که یا هیچ ‌وقت ایده‌هایتان به اندازه‌ی کافی خوب نیستند یا این‌که در کسب و کار تجربه ندارید ولی اراده‌ی محکمی دارید که یک کارآفرین شوید! در این مقاله ۲۵ ایده درآمدزایی با سرمایه کم را به شما معرفی می‌کنیم که هم جالب هستند و هم پرمنفعت ، این کسب و کارها در همه‌جای جهان درآمدزا هستند.

1.مشاوره بازاریابی اینستاگرام

این روزها بسیاری از کارآفرینان از طریق شبکه‌های اجتماعی با سرمایه کم درآمدزایی می‌کنند. یکی از محبوب‌ترین و پرسودترین شبکه‌های اجتماعی در حال حاضر اینستاگرام است. مردم درباره‌ی اینستاگرام چیز زیادی نمی‌دانند و شرکت‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند، از این رو مشاوره بازاریابی اینستاگرام یک ایده کسب و کار جدید محسوب می‌شود.

افرادی که ساعت‌های زیادی صرف اینستاگرام می‌کنند تمام ویژگی‌های آن را می‌شناسند و این ایده کسب و کار مختص آن‌ها است. مشاوره‌‌ی بازاریابی اینستاگرام از صفر ریال شروع می‌شود. تنها کار یکه باید انجام دهید این است که تبحرتان را در این شبکه‌ی اجتماعی نشان دهید.

تصویر ایده بازاریابی اینستاگرام با سرمایه کم

2.خدمات اشتراک پستی برای درآمدزایی با سرمایه کم

قدمت این نوع خدمات چند سال بیشتر نیست. در ابتدا به نظر یک ایده‌ی مسخره می‌آمد ولی به سرعت به یک ایده کسب و کار جدید و موفق و منبع درآمد بسیاری از مردم با سرمایه کم تبدیل شد. به اختصار باید گفت که کاربران شما در این کسب و کار، محصولی که ترویج می‌کنید را دوست دارند و خواهان آن هستند.

وقتی از طریق تکمیل فرم شرکت‌تان یا تکمیل فرم آنلاین به شما می پیوندند برای آن‌چه به آدرسشان ارسال می‌کنید به صورت ماهیانه مبلغی به شما پرداخت می‌کنند . این بسته حاوی محصولی است که شما به ازای هر انتخاب‌شان برای کاربر انتخاب می‌کنید. به‌عنوان مثال: هر ماه سه بسته عطر مختلف با کیفیت خوب و قیمت ارزان برای مشتری ارسال می‌کنید.

برای انجام این کسب و کار شما به یک وب‌سایت  و چند صفحه یا گروه در شبکه‌های مجازی نیاز دارید تالینک محصول‌تان را از طریق وب‌سایت‌تان آن‌جا به اشتراک بگذارید و فرآیند خرید را مشخص کنید. برای درآمدزایی بیشتر، باید موثر و کارآمد باشید.

3.به یک فرد مشهور دریوتیوب تبدیل شوید

افراد مشهور با سرمایه کم در یوتیوب از درآمد تبلیغاتی‌شان پول‌های هنگفت و عجیبی درمی آورند. برای این‌که بتوانید در یوتیوب به یک فرد مشهور و محبوب تبدیل شوید کافی است یکی از ویدئوهای‌تان همه جا پخش شود و بعد از مدتی ویدیوهای دیگری هم به مردم نشان دهید.

البته بعضی ها برای خودشان حاشیه هایی هم درست می کنند و گاهی اسامی ناجوری به خودشان لقب می دهند تا معروف شوند. اما به نظر میرسد با کارهای درست و ویدیوهای خلاقانه شما مسیر بهتری را برای استفاده از این ایده درآمدزایی در منزل داشته باشید.

تصویر ایده فرد مشهور در یوتیوب با سرمایه کم

4.طراحی اپلیکیشن برای کودکان

امروزه کودکان بسیاری از زمان خود را پای کامپیوتر، تبلت و گوشی‌های هوشمند می‌گذرانند. با توجه به این‌که کودکان در عصر تکنولوژی و با تکنولوژی بزرگ می‌شوند والدین تمایل دارند کودکانشان از اپلیکیشن‌های مناسب و مفیدی استفاده کنند که به رشد و سرگرم‌شدن‌شان کمک کند. این ایده‌ی بسیارخوبی جهت درآمدزایی با سرمایه کم است.

برای این‌که ایده‌های‌ تان را به اپلیکیشنی برای گوشی‌های هوشمند یا تبلت تبدیل کنید باید با برنامه‌نویسی آشنا باشید. همچنین می‌توانید از نرم‌افزارهایی مانند unity 3d نیز استفاده کنید که در ساخت اپلیکیشن به شما کمک می‌کنند. انتخاب با شماست، زمان‌تان را صرف بازی‌های کامپیوتری کنید یا با ساخت آن‌ها به ثروت و شهرت برسید. وقتی کودکان بازی شما را به بازی‌های دیگر ترجیح بدهند به درآمد می‌رسید.

5.آموزش نرم‌افزار

تکنولوژی در دنیای مدرن امروز مرسوم و ارزا‌ن است. مردم برای مطالعه یا برای سرگرمی، کامپیوتر را به کتاب ترجیح می‌دهند. جوامع امروزی بسیار به کامیپیوتر وابسته هستند، از این رو یکی از بهترین راه‌های درآمدزایی از این کامپیوترها این است که آموزشگاه کامپیوتر آنلاین خودتان را که برنامه‌های مختلف کامپیوتری را آموزش می‌دهد راه‌اندازی کنید.

پس از راه‌اندازی این آموزشگاه در شبکه‌های اجتماعی مختلف آن را تبلیغ کنید. تنها چیزی که برای این کار نیاز دارید علاقه به نرم‌افزارها و برنامه‌های کامپیوتری است که می‌توانید با سرمایه کم استفاده یا نصب آن‌ها را به دیگران آموزش دهید.

6.به بازاریابی محتوا بپردازید

اگر بتوانید وبلاگ یا یک سایت راه بیندازید و در آن، جمعیتی از دنبال‌کننده‌ها یا بازدیدکننده‌های ثابت و وفاداری تشکیل دهید که جهت دسترسی به مطالب و امکانات سایت به شما پول بدهند، می‌توانید راه بسیار خوبی برای درآمدزایی با سرمایه کم ایجاد کنید؛ هم‌اکنون، با کاهش درآمدهای حاصل از فعالیت‌های رابطه‌ای و تبلیغاتی، بسیاری از ناشران و مجلات آنلاین از این نوع درآمدزایی پیروی می‌کنند.

7.نویسنده‌ی آزادکار

لازمه‌ی یک محتوای با کیفیت در اینترنت این است که گام به گام پیش بروید. روش جذابیت‌ بخشی به محتوا تغییر اساسی داشته‌ است. آدم‌ها به داده‌های فشرده، ضروری و مهم نیاز دارند.

در دوره‌ای که تبلیغات استاندارد کم‌کم به فراموشی سپرده می‌شود، و تبلیغات به مرور  محدود می‌شوند، نیاز به فهرست مقالات مستقل و نوآورانه بیش‌تر و بیشتر می‌شود. اگر با کلمات خوب بازی می‌کنید، و می‌خواهید از سکوت و آرامش منزل‌ تان بهره ببرید.

8.مشاوره‌های موبایلی

ایده‌های کسب و کار جدید بسیاری در زمینه‌ی تلفن همراه جهت درآمدزایی وجود دارند. هنوز شرکت‌های بسیاری هستندکه لازم است خودشان را به استفاده‌ی روزانه از تلفن همراه تطبیق دهند. کسب و کار مشاوره‌ی سیار در زمینه‌ی استفاده از تلفن همراه، اجرایی کردن این فرآیند را به مشتریان آموزش می‌دهد. این کار یک چهارچوب کسب و کار با کیفیت با سرمایه کم را در سازمان راه‌ اندازی می‌کند.

9.خدمات ترجمه

به لطف اینترنت، دنیا به یک دهکده‌ی جهانی تبدیل شده‌است. از آن‌جایی‌که زبان انگلیسی همه‌گیر است، درخواست برای ترجمه بسیار زیاد است. هر آدمی می‌خواهد در عرصه‌ی جهانی حاضر شود و زبان انگلیسی یک لازمه‌ی بدیهی است. علیرغم ابزارهای مختلف ترجمه‌ی موجود در بازار، مترجمان و مفسران در هرصورت محبوب هستند و مشتریان خودشان را دارند.

10.کتاب الکترونیکی بنویسید

اگر در مورد موضوعی خاص دارای دانش و فن هستید، چرا کتاب کوتاهی درباره‌اش نمی‌نویسید و آن را به صورت الکترونیکی در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های کتاب‌فروشی منتشر نمی‌کنید، و با فروش‌ آن، درآمدزایی نمی‌کنید؟‌ با سرمایه کم می توانید این کار را راه اندازی کنید.

تصویر ایده کتاب الکترونیک با سرمایه کم

11.تست نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌ها

هیچ سازمانی نمی‌خواهد اپلیکیشن یا نرم‌افزاری را راهی بازار کند که ناقص یا نامناسب است. از این‌رو علاقه نسبت به افرادی که این نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌ها را آزمایش می‌کنند رو به افزایش است، زیرا درخواست نرم‌افزارها نیز رو به افزایش است. برای انجام این‌کار جهت رسیدن به درآمدزایی با سرمایه کم باید تا حدودی با برنامه‌نویسی آشنا باشید. باید با ساختار و عملکرد انواع مشخصی از ساز و کارها آشنا باشید.

12.وبلاگ نویسی کنید

با سرمایه کم وبلاگی بسازید و مخاطبین گسترده‌ای جمع کنید؛ اگر بتوانید این کار را به خوبی انجام دهید،به درآمدزایی خوبی می رسید. وب‌سایتی مانند تک‌کرانچ ابتدا فقط وبلاگی برای سرگرمی بود، ولی هم‌اکنون به یک کسب و کار بزرگ تبدیل شده است و ۲۵ میلیون دلار به دست آورده است.

13.مدیریت رویدادها

بالاخره مردم متوجه این قضیه شدند که نیازی نیست خودشان تمام کارها را انجام دهند، دلیل حضور متخصصین در زمینه‌ی تشریفات این است که این‌گونه کارها را انجام دهند. برنامه‌ریزان مجالس می‌توانند تمام موارد جاری در یک مراسم ازدواج، تولد، یادبود، و دورهمی را انجام دهند.

14.مربی مراقبه

در زندگی‌های پرتنش و پراسترس امروز مردم به دنبال آرامش هستند. این آرامش غالبا از طریق برخی فعالیت‌ها به دست می‌آید، به‌عنوان مثال، ماساژ یا یوگا. با تعداد فزاینده‌ی افرادی که به‌صورت روزانه خواه برای تفریح یا آرامش به مراقبه می‌پردازند نیاز به مربیان مراقبه نیز رو به افزایش است.

15.طراح گرافیک

برای ارائه‌ی محصول بسته‌بندی بسیار مهم است. در زمان مقایسه‌ی دو قلم، مشتریان معمولا بسته‌بندی زیباتر را انتخاب می‌کنند. از این‌رو امروزه طراحان بصری به تمامی شرکت‌ها و مؤسسات نفوذ کرده‌اند.

برون دادهای مشهود این کسب و کار بسیار زیاد است. از طراحی وب  گرفته، تا طراحی لباس، و بسته بندی، یک طراح بصری می‌تواند از این مسئله بهره‌ی زیادی ببرد. شما می توانید این شغل زیبا را برای رسیدن به درآمدزایی با سرمایه کم راه اندازی کنید.

16.یک فروشگاه اینترنتی کالا راه اندازی کنید

این روز ها درآمدزایی با سرمایه کم در فروش محصولات مختلف دیده می شود. می توانید محصولات خود را با استفاده از سیستم عامل های اینترنتی شرکت های مختلف  دیگر بفروشید؛ به خصوص، آیتم های الگو می توانند به حراج گذاشته شوند و تقریبا در زمان ناچیزی پول بسیار خوبی به شما بدهند.

فروش اینترنتی کالا  می تواند  شما را از اجاره یا سرمایه گذاری در فروشگاه های فیزیکی نجات دهد. می توانید یک سیستم عامل اینترنتی نیز برای فروش محصولات خود پیدا کنید. علاوه بر این، حتی می توانید اقلام قدیمی یا استفاده شده را به صورت اینترنتی به فروش برسانید.

17. متخصص تبلیغات آنلاین

در چند دهه‌ی اخیر، به‌خاطر اینترنت و تلفن همراه، فرصت‌های شغلی زیادی فراهم شده‌اند. روزنامه، رادیو و تلویزیون کم‌کم طرح‌های تبلیغاتی خود را از دست می‌دهند، حال آن‌که اینترنت برای تلاش‌های تبلیغاتی خود هر روز پول بیشتری به‌هم می‌زند.

از آن‌جایی‌که تعداد اسپانسرها در فضای اینترنت رو به گسترش است، اثرگذاری بسیار مهم است. پس جهت درآمدزایی در این کسب وکار که با سرمایه کم قابل راه اندازیست ابتدا جای خودتان را در این فضا پیدا و رشد کنید.

18.مشاوره‌ی سفر و گردشگری

این روزها مشاوره‌ی سفر و گردشگری با اقبال بیشتری روبرو است زیرا تعداد افراد بیشتری به مسئله‌ی سفر و گردشگری علاقمند شده‌اند. به لطف حمل و نقل ارزان‌قیمت تعداد سفرها افزایش یافته است و بسیار یاز افرادی که تجربه‌ی کافی در زمینه‌ی سفر ندارند می‌خواهند برای آرامش یا تغییر روحیه مسافرتی داشته باشند. مشاوران در زمینه‌ی سفر و گردشگری، سفری را برای‌تان رزرو می‌کنند و خدماتی مناسب با بودجه‌تان تدارک می‌بینند و اطمینان حاصل می‌کنند که مشکلی برای مشتری‌شان پیش نمی‌آید.

19.صنعتگری

اگر در زمینه صنایع دستی از جمله ساخت جواهرآلات ، سفالگری و یا ساخت لوازم دکوری مهارت دارید میتوانید تجارت کوچکی با سرمایه کم به راه انداخته و با ارائه آنها بصورت اینترنتی ، دست ساخته های خودتان را در معرض فروش بگذارید وبه درآمدزایی خوبی برسید. وسایلی را که میخواهید در معرض فروش بگذارید آماده کرده و از آنها عکس گرفته و این عکس ها را بهمراه قیمت هرکدام در وب سایت یا شبکه های مجازی قرار دهید.

20.خدمات استارت باکس را شروع کنید

اگر می خواهید بازار محلی خود را در دست بگیرید، این مورد می تواند یکی از بهترین کسب و کارها با سرمایه کم برای شما باشد. سرویس های استارت باکس در حال حاضر در صنعت، در حال نشانه گذاری هستند.

بهترین عامل راجع به این کار، این است که علایق، با توجه به نیازهای مشتری طراحی شده است؛ مهمتر از آن، محصولات یا خدمات، هر ماهه درب منزل مشتری تحویل داده می شود. در این مدل زمانی، اگر بتوانید محصولات یا خدماتی مقرون به صرفه ارائه دهید، می توانید کسب وکار پرسود و درآمدزایی داشته باشید.

21.ساخت لوازم دست ساز

برای پول در آوردن اصلا لازم نیست کارخانه دار یا تاجر باشید بافتن یک بافت ساده، ساخت یک عروسک و شمع ، طراحی روی پارچه می تواند درآمد زا باشد. برای این کار لازم است ابتدا علایق خودتان را کشف کنید و با تلفیق آن با استعدادهایتان و استفاده اندکی از علم بازاریابی به درآمدزایی با سرمایه کم برسید.

22.مشاوره‌ی ازدواج

این کسب و کار به‌نظر قدیمی ولی بسیار پرسود است. در زندگی‌های امروز مردم بسیار نگران انتخاب شریک زندگی‌شان هستند. بسیاری از آن‌ها از افرادی کمک می‌گیرند تا تناسب‌شان با فرد موردنظرشان را بسنجد. در این‌جاست که مشاوره‌ی ازدواج اهمیت پیدا می‌کند و مشاور وارد عمل می‌شود.

23. برنامه رژیمی و بدنسازی بنویسید

هر انسانی به زیبایی و تناسب اندام خود بیش از هر چیزی اهمیت می دهد ، چنانچه در زمینه بدنسازی و تغذیه آن تخصص دارید براحتی می توانید در باشگاه های ورزشی برنامه حرکات بدنسازی و تغذیه ای به افراد ارائه دهید و با توجه به علاقه مندان بیشمار این شاخه از ورزش بدون هزینه و با کمترین سرمایه به درآمدزایی قابل توجهی برسید.

24.شکلات و آب‌نبات‌سازی خانگی راه بیندازید

شما می‌توانید این کار را با سرمایه کم در خانه شروع کنید و از هنر و خلاقیت تان بهره ببرید و انواع شکلات و آب نبات های خانگی خوشمزه را بسازید وبه درآمدزایی خوبی برسید.

25.طراحی و نقاشی

این روزها خیلی ها از این طریق درآمدزایی می کنند از طراحی بر روی ناخن گرفته تا طراحیو زیبا سازی انواع خوراکی ها و طراح داخلی دائما با مباحث و آزمون‌های جدید روبروست. این کسب و کار ترکیب فوق‌العاده‌ای است از نوآوری، پیشرفت، تعهد و اشتیاق که با سرمایه کم می توانید انجام بدهید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید:

امتیاز کاربر: 5 ( 1 نتایج)
گردآورنده
تی توجیهی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0
    0
    سبد خرید
    Your cart is emptyReturn to Shop