خلاقیتمقالات کسب و کار

قانون جذب و نقش بسیار مهم و کلیدی آن در تجلی ثروت

قانون جذب در یک نگاه
تا به حال متوجه شده ای که گاهی آن چه را بدان نیاز داری، ناگهان از جایی که انتظارش را نداری سر می رسد. مانند تلفنی غیر منتظره؟ یا یک دفعه اتفاقی، کسی را در خیابان ملاقات می کنی که در فکرش بوده ای؟ آیا تا به حال در مورد افرادی شنیده ای که به طور مکرر درگیر مناسباتی بد می شوند و همیشه هم گله دارند که دائم همین نوع مناسبات نصیبشان می شود؟ قانون جذب برای این دسته از افراد هم کار می کند.

در زندگی همان چیزهایی را به سوی خود جذب می کنم که انرژی و حواس و توجهم را به آن معطوف می کنم. چه آن را بخواهم و چه آن را نخواهم. هر انسانی امواج خوب یا بد دارد، در واقع ما دائم در حال ارتعاش هستیم. اگر تو ذوق زده، خرسند، قدردان، شاکر یا مفتخر باشی، امواج مثبت بیرون می دهی و اگر عصبانی، غمگین، ناامید و سرخورده باشی و احساس بیهودگی، بدبیاری یا شکست خوردگی کنی، امواج منفی از خودت بیرون می دهی. بسیار مهم است که با ارتعاشات خود در تماس و از آن آگاه باشی چون آن چه را که از خود ساطع می کنی، قانون جذب بیش از همان را به تو برمی گرداند.

5 مرحله ای که در جهت اعمال قانون جذب برای ثروت نیاز دارید:

1.باور داشته باشید:
گام اول در قانون جذب اینست که ثابت کنید که ثروت در ناخودآگاه شما وجود دارد. شما باید فکر کنید که به شدت برای رسیدن به میزان زیادی از ثروت که شما امید به آن دارید، قادر خواهید بود.

2.تجسم کنید:
در واقع تجسم ثروت بسیار مهم است. شما باید فکر کنید که در حال حاضر در حساب بانکی شما ثروت زیادی دارید و شما با آن کاری را انجام خواهید داد. شروع به تفکر در این مورد نمایید که در حال برنامه ریزی با پول هستید. شما در حال حاضر آن را دارید اما این نکته را در نظر داشته باشید که قانون جذب می گوید که شما باید در باور خود قوی باشید و بهترین راه را برای انجام این کار تجسم کنید.

3.به قلبتان گوش دهید:
قلب شما بسیاری از مسائل را در مورد قانون جذب به شما می گوید و شما را به انجام کارهای خاص راهنمایی می کند. این صداهای درونی را خفه نکنید. مشتاقانه به آنها گوش دهید و بر آنها عمل بکنید. شما باید مطمئن شوید که به هر صدای درونی گوش می دهید. به دلیل این که هر یک از آنها می توانند صداهایی باشند که درهای فرصت را به روی شما باز کنند.

4.سپاسگزار باشید:
اعتقاد خود را یک قدم جلو ببرید، در واقع شما باید برای اعطای ثروت در قانون جذب ، شروع به تشکر از خداوند نمایید. خدای متعال در حال حاضر به شما ثروت اعطا نموده است، اما شما در مورد چیزهایی که اتفاق می افتند همه چیز را نمی دانید. شما مطمئن باشید که به ثروت خواهید رسید و سپاسگزار بودن مورد منطقی بعدی است. همیشه شکرگذار پولی که دارید هم باشید و این که چه نقشی در زندگی شما دارد. برای مثال:

  • قانون جذب اذعان دارد غذایی که تهیه می کنید
  • نوری که پول قبض آن را می دهید
  • اجاره ای که می پردازید
  • پول لباسهایی که میخرید و … شکرگذار باشید

تصویر شکرگذاری در قانون جذب

اگر قدردان چیزهایی که دارید باشید در قانون جذب به این معنی است که به خدا و کائنات اعلام می کنید از چیزی که دارید راضی هستید و باعث می شود ارتعاشات هماهنگ بیشتری با همان فرکانس ساطع کنید و در نتیجه تمام چیزهایی که جذب شما می شود یا شما به آنها جذب می شوید ارتعاشاتی هماهنگ خواهند داشت مانند پول، سلامتی، شادی و …

بر طبق قانون جذب قبل از این که ثروت فراوانی را انباشته کنیم، باید با ذهن و فکر خود آرزو و اشتیاق ثروتمندی و توانگری را جذب کنیم ما باید هوشیار پول باشیم تا زمانی که اشتیاق برای پول، ما را به سمت خلق طرح هایی برای کسب آن بکشاند.


5.گام آخر در قانون جذب : اقدامات خود را ادامه دهید
هرگز تسلیم نشوید. به یاد داشته باشید که متوقف کردن نشانه ضعف است. شما نمی خواهید جهان درک کند که اعتقاد شما متزلزل شده است. شما می خواهید مطمئن شوید که اعتقادات خود را بدون توجه به آن چه که رخ می دهد حفظ خواهید نمود. دیر یا زود، اعتماد به نفس عالی برای کسب ثروت در خانه شما را خواهد زد.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید:

امتیاز کاربر: 4.7 ( 1 نتایج)
گردآورنده
تی توجیهی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0
    0
    سبد خرید
    Your cart is emptyReturn to Shop