استراتژی و رشدمقالات کسب و کار

12 ايده موثر و کلیدی برای بازاريابی در يک اقتصاد ضعيف

1- همواره تفكر بازاريابی داشته باشيد. يک پوشه برای نگهداری هر نوع ايده خوبی که به ذهنتان می رسد، اختصاص دهيد و نمونه نامه های مستقيم پستی ، آگهی های تبليغاتی چشمگير و هر نوشته يا کاغذی که مربوط به امور تبليغات می شود را در آن نگهداری کنيد تا در آينده بتوانيد در نتيجه هر جرقه ای در ذهن تان (اصطلاحاً طوفان ذهنی) از آنها استفاده کنيد.

2 – ايده دیگر برای بازاريابی در اقتصاد ضعیف اینست که بازار را هدف گذاری کنيد. هر نوع تحول ، تغيير و توسعه ای را در روند صنعت، اقتصاد و صنايع در ارتباط با حرفه خود زير نظر داشته باشيد. رقبای خود را به خوبی بشناسيد و پوشه و فايلی را برای بررسی عملكردهای هريك از آنان اختصاص دهيد.

3 – محصولات ، خدمات و علايم تجاری خود را گسترش دهيد. محصول يا خدمات جديدی خلق کنيد و آنها را به روز نگه داريد. اسامی و عناوين تجاری خوب برای محصولات يا خدمات جديد بسيار حياتی هستند. محصولات و خدمات خود را همواره نو و بهنگام کنيد تا مشتريان پيشرفت شما را مشاهده کنند.

4 – يک تيم تشكيل دهيد. يک تيم مشاوران يا روابط عمومی متشكل از کارکنان کلیدی درون سازمان خود و خارج از سازمان تشكيل دهيد. در همايش های تخصصی شرکت کنيد. نشريات تخصصی را مطالعه کنيد. به منظور رسيدن به گزينه های صحيح، با متخصصان  خارج از سازمانتان مشاوره کنيد.

5 – بودجه اختصاص دهيد. در حال حاضر چه مقدار پول يا بودجه صرف بازاريابی می کنيد؟ چه مقدار تمايل داريد که بپردازيد؟ درصدی از درآمد ناخالص را که می تواند به اینکار اختصاص داده شود، تعيين کنيد. سعی کنيد که يا از طريق آگهی و تبليغ و چه از طريق روابط عمومی به صورت ماهانه در بازار حضور خود را اعلام کنيد.

6 – خود را در اذهان زنده و حاضر نگه داريد. روزنامه ای يا نشريه ای منتشر کنيد. مقالاتی عرضه کنيد. وب سايت راه اندازی کنید. در پايين هر پست الكترونيكی که می فرستيد، بخش متحدالشكلی را که شامل اطلاعات تماس ، آدرس وب سايت و شعار باشد را اختصاص دهيد. به موکلان يا مشتريان خود، کارت پستی اعم از تبريک، دعوت يا غيره و يا کارت پستی الكترونيكی بفرستيد تا ارتباط تان با آنها حفظ شود.

12 ايده موثر و کلیدی برای بازاريابی در يک اقتصاد ضعيف

7 – با نشريات ارتباط داشته باشيد. بخشی را برای ارتباط با نشريات و کارخبری تشكيل دهند. اطمينان حاصل کنيد که با نشريه ای کار کنيد که سرويس خبري  online دارد و دارای صفحات تصويری با کيفيت بالاست.

8 – ایده ای دیگر اینست که به سازمانهای اجتماعي – محلی و همچنين گردهمايی ها بپيونديد. باسخنرانان در کنفرانس هايی که شرکت می کنيد، تماس بگيريد.

9 – برای موفقیت در بازاريابی به تماس ها و سفارشات به سرعت پاسخ دهيد. اگر به هر دليلی در دسترس نبوديد، تماس گيرنده را به شخص ديگری که جانشين شما هستند، ارجاع دهيد. بخشی از وب سايت خود را به نيازهای مشتريان اختصاص دهيد. اطمينان حاصل کنيد که برای مراجعه کنندگان به وب سايت و کلاً مردم، تماس با شما آسان است . هميشه و در همه حال ، تماسها و پيامها را پيگيری کنيد.

10 – یک راه مفید دیگر اینست که تبليغ کنيد. يك بروشور جديد از محصولات و خدمات خود تهيه کنيد و يا آنها را در صورت موجود بودن به شكل بهتری تغيير دهيد. سعی کنيد شماره تماسی داشته باشيد که به راحتی قابل يادآوری باشد. روی تمام محصولات تبليغاتی ، آدرس وب ، ايميل و شعار خود را همواره بگنجانيد.

11 – برای اینکه بازاريابی موفق باشید در نمايشگاهها، حامی مالی غرفه های معروف شويد و گردهمایی هايی را دردفتر خود ترتيب دهيد يا در يك سمينار و کنفرانس يا گردهمايی ، سخنرانی ايراد کنيد.

12 – برای نشريات يا روزنامه های محلی ، مجلات بازرگانی محلی و نشريات بازرگانی – تجاری ستون سرمقاله ای بنويسيد. مقاله ای چاپ کنيد و آن را برای صنف خود بفرستيد تا موفق باشید .

لطفا به این مطلب امتیاز دهید:

امتیاز کاربر: 4.65 ( 1 نتایج)
گردآورنده
تی توجیهی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0
    0
    سبد خرید
    Your cart is emptyReturn to Shop